horkuk!

:@ Skrev ett groteskt långt meddelande, sen råkar man trycka på en jävla knapp så allt försvinner.
Men men får väl skriva om lite då.. Ha rjust kommit hem från skolan, tur att man har så nära hem när det snöar sdå mycket. Men snart blir det ändring på det haha, för snart, snart, snart (eller okej ett halvår kvar..) så går man i ny skola och med nya människor. Så skönt. Har fått nog av Hld. Jag har tänk att söka till cyber, jensen och kanske st erik och danderyd. Just nu vill jag helst cyber södra. Men mina planer ändras ALLTID!
Är inne på babys data förresten, han lämnade den här ett tag. Lyckades koppla in internet också!
fredag blir det Chris Brown med älsklings Andreas, Hans så gryyymt snälla föräldrar bjöd oss på valfri konsert, om det nu är så det stavas, och vi valde Chris brown. Känd över hela världen fast han bara är 89. Tänk om man kunde lyckas med det. Haha!

Ska senare iväg till Friskis och Svettis med Lovisa. Men hinner nog skriva några inlägg till.
Evelyn

Kommentarer
Postat av: Aime

haha, stackars dig! det är alltid så när man har skrivit något långt och bra. men kul med konserten! himla najs. gillar din blogg :) du får gärna kika in min också!

2009-01-20 @ 16:26:20
URL: http://killingalllights.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag går i cyber å jättemånga jag känner går där! och jag lovar det är VÄRLDENS BÄSTA SKOLA! :)<3 älskar den verkligen, å alla mina vänner och de jag känner trvis också jättebra :) lärarna e överbäst, annars brukar ja hata alla sura lärare men inte här :) puss å ta inte åt dej av elaka kommentarer!

2009-01-21 @ 22:03:51
Postat av: Tiffany

haha om de är Andreas Restrup säger jag bara grattisss men han är ju med i sthlm bachelor?

2009-01-22 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0