Första inlägget från mig!

Förlåt föratt det tar en sån jävla tid, men men. Det får ni tyvärr tåla, haha! MEn som ni förstår så startar vi ju inte bloggen på riktigt nu utan skriver bara lite för de som kollar in lite då och då och inte orkar se samma text varje gång! Men sitter just nu i skolan med lovisa i något klassrum och spelar dataa! Woho! Nej men ska ha spanska snart och sen gå hem. Jag skriver as tråkigt nu jag vet men Lovisa vbill spela nåt jävla "sminka en docka" spel på nån sida. Så tjaråå!
Evelyn

http://www.girlsgogames.com/game/Make-up-Girl.html




Haha, enda bilden jag hade på skoldatorn på oss tvåå.
Vet inte hur jag gjorde så att det blev såhär stor text, blev bara det helt plötsligt så kan inte ändra, haha sorry!
Lovisa: du måste skriva att den är gammal!:@ Från sjuan! sjuan/åttan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0